דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדלת ההכנסות מ eBay בתקופת החגים 

מאת    [ 15/11/2010 ]

מילים במאמר: 844   [ נצפה 3058 פעמים ]

תקופת החגים בארה"ב, החל מחודש אוקטובר, היא תקופת השיא שלנו כסוחרים באיביי, כבר מתחילת ספטמבר ניתן להריח את ההתרגשות (יש כאלה שיאמרו "את הכסף") באוויר...

בתקופה זו חייבים להעלות כמה שיותר מכירות במגוון מוצרים, להתכונן עם אביזרי דיוור שונים כגון מעטפות מרופדות, ניילון בועות, מדבקות מדפסת לכתובות וכו'.

שירות נוסף ומושך שניתן לספק ללקוחות שלנו הוא   "ברכה במתנה" , הכניסו הודעה בעמוד המכירה שלכם, שניתן לרשום ברכה אישית בהקדשה שתצורף לחבילה, אם זה יהיה בחינם כערך מוסף, או אם תבקשו על השירות $2 , זו כבר החלטה שלכם...

תגבירו ללקוחות שלכם את המוטיבציה - אם תצליחו, המכירות ירקיעו שחקים! אז איך עושים את זה?


    • תעמדו בזמנים: לקוחות רוצים שירות מהיר ויעיל (ובצדק...), אחת הבעיות שלנו כסוחרים ישראלים היא זמני המשלוח האיטיים במיוחד בתקופת החגים. חייבים להציע ללקוח שירות משלוח מהיר Expedited למוצרים שאנו מציעים להם לרכישה, העניין הוא שמשלוח מהיר עולה לנו (וללקוחות) המון כסף, לעיתים אף הרבה יותר ממחיר המוצר. אז מה עושים? עובדים עם ספקים מארה"ב! אתם חייבים למצוא ספק אמין שעוסק בתחום שלכם, ליצור עימו קשרי מסחר טובים ולפרסם את מוצריו במחירים טובים עם זמני משלוח של עד 5 ימים.

    • תציעו ללקוחות מה הכי כדאי לקנות: תכירו את הפסיכולוגיה שמניעה את הלקוח! חשבו על עצמכם, כמה פעמים רציתם לקנות מתנה ולא ידעתם מה? כמה פעמים התלבטתם? התחרטתם? לא הייתם בטוחים? ההרגשה הזו מתחוללת גם אצל הלקוחות שלכם באיביי! תעזרו להם! תגידו להם מהם המתנות הטובות ביותר לקנייה לאמא, לאבא, לאחים, לדודים וכו'... תכינו רשימה (Top List) עם המתנות הנחשקות ביותר לכל אחד... כי מה שמתאים לאמא - לא מתאים לאבא...  :) תגבירו את המוטיבציה של הלקוח לקנות את המזמרה החשמלית לדוד ג'ון החקלאי (המזמרה החשמלית והדוד ג'ון הם דמויות פיקטיביות בסיפור.... :) )

    • מתנות, מתנות, מתנות אבל מה איתי? רעיון שיווקי מבריק שמכניס אתכם מהדלת האחורית לעולם השיווק והגדלת המכירות! בתקופת החגים כולם קונים מתנות לאחרים! "אבל מה איתי? לא מגיע לי גם משהו?" ואנחנו עונים - כמובן!!! תנו ללקוחות שלכם מתנה! כתבו בכתב בולט שכל הרוכש מכם מוצר מתנה מקבל גם הוא מתנה, זה יכול להיות חינם! זו יכולה להיות הנחה! אבל תמיד גם הלקוח יקבל משהו... "הדוד ג'ון קיבל מזמרה? גם לך מגיע! קבל את המזמרה השנייה ב-25% הנחה" , עוד דוגמה: "אתה מפנק את האהובים שלך? אנחנו רוצים לפנק אותך! על כל קניית מוצר ב-24 שעות הקרובות תקבל מאתנו מתנה מיוחדת לחגים בחינם" , בדוגמה זו אנו משתמשים בשיטת הלחץ, שיטת הדחיפות, על זה תוכלו לקרוא בפסקה הבאה...

תכינו תכנית פעולה - תגדירו מטרות, יעדים, וכיצד ניתן להשיג זאת.

רוב סוחרי איביי שאני מכיר אינם עושים זאת! מצאו מוצר למכירה, בצעו מחקר שוק ויאללה אודרוב להעלות מכירות, שלב אחד הם שוכחים תמיד! תכנית פעולה לקרב.... טוב נו, תכנית פעולה להגדלת הרווחים!!!


    • השתמשו בשיטת הלחץ! נכון, אנחנו לא בחקירה במרתף מעופש אי שם בדרום הארץ, אבל אתם חייבים לתת ללקוחות תחושה של דחיפות! רשמו בגדול (עדיף בצבע אדום בולט...) שזהו מבצע לזמן מוגבל מאוד במיוחד לחגים (ובמיוחד ל-24 שעות הקרובות...) ולאחר מכן המוצר יעלה פי 2, פי 3, פי 4 פי מיליון! חשבו על כך... "מצאתי מוצר, המוצר מומלץ לקנייה לדוד האהוב ג'ון שאני כבר שבועיים מחפש מה לקנות לו ולא מוצא, המוצר כרגע...ממש עכשיו! מוצע לי במחיר מבצע לחג לתקופה של כמה שעות.. אני חייב לקנות את זה כדי לא לפספס! וחייב לקנות את זה עכשיו!" את המונולוג הפנימי הזה אתם חייבים לייצר בראש של הלקוחות שלכם!

    • עיצוב למכירות שלכם! עצבו דף מיוחד לחגים... כשאני נכנס לדף המוצר, אני רוצה לדעת שהגעתי למקום הנכון, אפילו אם לא קראתי מילה אחת מהעמוד... קריסמס? עצבו דף. ליל כל הקדושים? עצבו דף. כמובן זכרו שיהיה קשור למוצר! לא נראה לי שאני אקנה לג'ון את המזמרה החשמלית בדף שמעוצב בצורה מפחידה ומעוררת אימה לליל כל הקדושים... (או שכן? זה כבר תלוי בג'ון והשטויות שלו... :) )

    • הכינו מודעה מוכנה בשביל "השירות לאחר הקנייה", כתבו תבנית מסויימת לגביי ההצעות שלכם למוצרים נוספים שאתם עוסקים בהם ושלחו ללקוח שרכש מכם... כמו כן, אל תשכחו את הלחץ! תציעו לו מוצר במיוחד בשבילו כלקוח חוזר, במחיר מבצע ל-10 דק' הקרובות... טוב יכול להיות שהגזמתי, אבל לפחות המסר נקלט?    

                                                                                                  


    • אל תעצרו את המומנטום! לגייס לקוח חדש זה הרבה יותר קשה מאשר לשמר אחד שכבר קיים. חשבו על העתיד... אחת השיטות היא להציע קופון הנחה מיוחד לחג הבא! המוצר ששלחתם היה נפלא? המחיר היה הוגן? המשלוח היה מהיר ואפילו שלחתם את המוצר עם ברכה אישית? יופי! תנו קופון הנחה לחג הבא! לא לשנה הבאה, אלא לעוד חודשיים! הייתם טובים? הלקוח יחזור לממש את הקופון...

ההצלחה באיביי, במיוחד בתקופת החגים דורשת ממך הבנה! הבנה מה הלקוחות רוצים, כיצד להעלות את המוטיבציה שלהם לקנות ממך וכמו כן הבנה בתכנית הפעולה! אני יכול להבטיח לכם שאם תחשבו על עצמכם, כיצד אתם פועלים וחושבים כשאתם מחפשים לקנות מתנה ליום הולדת, לראש השנה וכו' ותפצחו את אופן החשיבה ואופן הפעולה של עצמכם... יתגלה לכם קסם! אתם תבינו שרוב האנשים חושבים כך ופועלים כמותכם. "אם הם פועלים וחושבים כמוני... אני צריך לדעת איך למכור לעצמי ומה מושך אותי..." בינגו! ברגע שפיצחתם את עצמכם... פיצחתם את הלקוחות שלכם... קדימה לעבודה!!!

בהצלחה,

גיל לקטוש

נ.ב.   אם אתם פוגשים את ג'ון תמסרו לו ד"ש חמה, ואשמח אם תוכלו להשאיר תגובות למאמר.. Good Luck

וכמובן אתם יכולים ליצור איתי קשר תמיד...

גיל לקטוש,  מדריך הסחורות של הפאוורסלרס הישראלים לשנת 2010 הסודות של הפאוורסלרס הישראלים נחשפים במדריך מיוחד לשנת 2010!  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב